ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bimekste gecen sevgililer gununde indirim vardi belki bayramada indirime girer aklima yatan modelde buydu

HTC Desire HD A9191 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

http://www.vatanbilgisayar.com/asus-...-notebook.html

Sanırım aynı kasa, performans yüksek senin beğendiğin modelin. Ben kullanıyorum memnunum, asus iyidir. Umarım bulabilirsin uygun fiyata hoş, dolarda yüksek olduğu için fiyatlar sanırım uçmuş iyice.