Bimekste gecen sevgililer gununde indirim vardi belki bayramada indirime girer aklima yatan modelde buydu
HTC Desire HD A9191 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
http://www.vatanbilgisayar.com/asus-...-notebook.html
Sanırım aynı kasa, performans yüksek senin beğendiğin modelin. Ben kullanıyorum memnunum, asus iyidir. Umarım bulabilirsin uygun fiyata hoş, dolarda yüksek olduğu için fiyatlar sanırım uçmuş iyice.