• 12-07-2015, 16:52:48
    #1
    Merhabalar 6 ayda bir düzenli dünyagöze gidiyordum. Muayene fiyatları uçmuş geçen sene 250 küsürdü bu sene 358 muayne 12 lira katkı payı 370 lira olmuş altunizade şubesi 370 lira verilir sorun değilde bile bile düdüklenmek istemiyorum İyi muayene ediyor bunu da biliyorum.

    İstanbul anadolu yakasında önerebileceğiniz lazer ameliyatda yapabilen iyi bir göz hastanesi var mı acaba ?
    Birde dünyagözde şube yerlerine göre ücret değişiyormuş bilgisi olan var mı ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:52:48 -->-> Daha önceki mesaj 15:35:11 --

    güncel ,
  • 12-07-2015, 18:57:41
    #2
    bende altunizade şubesine levent akçayın yanına gidip geliyorum 4 yıldır. 250 Tl iken ben 150 tl veriyordum emekli sandığına bağlı olduğum için. 8 aydır gitmedim. demek ki çok şey değişmiş.

    avrupa göz hastanesine gidebilirsiniz.
  • 12-07-2015, 19:07:32
    #3
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Avrupa yakasında avrupagöz var, vatan caddesinin bitiminde, iski binasının orada. Bir görüş istersen..

    http://www.avrupagoz.com.tr/Avrupagoz-Aksaray.html
  • 14-07-2015, 01:49:06
    #4
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa yakasında avrupagöz var, vatan caddesinin bitiminde, iski binasının orada. Bir görüş istersen..

    http://www.avrupagoz.com.tr/Avrupagoz-Aksaray.html
    Avrupagözle ilgili internette hiç iyi şeyler okumadım zaten bulunduğum yerde şubesi var ameliyata uygun olmayan gözü incelemeden ameliyat etmeye kalkıyorlar doktora gittim seni ameliyat edelim diyor sıkıntılı

    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende altunizade şubesine levent akçayın yanına gidip geliyorum 4 yıldır. 250 Tl iken ben 150 tl veriyordum emekli sandığına bağlı olduğum için. 8 aydır gitmedim. demek ki çok şey değişmiş.

    avrupa göz hastanesine gidebilirsiniz.
    Sigortalı çalışanı 20-30 lira gibi komik bir indirim sözkonusu yazdığım 370 lira sigortalı çalışan geçerli fiyat profesör

    Yarın için bakalım kadıköydeki kudret göz hastanesine randevu aldım inşallah pişman olmam iyi bakarlar