bende altunizade şubesine levent akçayın yanına gidip geliyorum 4 yıldır. 250 Tl iken ben 150 tl veriyordum emekli sandığına bağlı olduğum için. 8 aydır gitmedim. demek ki çok şey değişmiş.

avrupa göz hastanesine gidebilirsiniz.