
Sonunda saldırıyı engelledim, Yedekleri getirdim, Makineyi de Almanyadan kurtarıp NITEL'e taşıdım
(Osman hocamın yardımlarıyla)Şimdi öyle mutluyum ki siteleri açıyorum şuan yüzümden nur fışkırıyor bu mubarek günde =)
Söyleyin bakim ne istersiniz ? Hemen bişeler ısmarlayabilirim