Son 2 gündür saldırılar + yedeklerimin silinmesi + makinenin rebuild olması vs vs.. Öyle problemler yaşadım ki inanın 2 günde yüzüm sivilce doldu elimde de tırnak kalmadı

Sonunda saldırıyı engelledim, Yedekleri getirdim, Makineyi de Almanyadan kurtarıp NITEL'e taşıdım (Osman hocamın yardımlarıyla)

Şimdi öyle mutluyum ki siteleri açıyorum şuan yüzümden nur fışkırıyor bu mubarek günde =)

Söyleyin bakim ne istersiniz ? Hemen bişeler ısmarlayabilirim