• 26-06-2015, 20:02:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar, gta 5 oyunu aldım online girdiğimde karşıma hiç bir görev çıkmıyor. Mesela mavi simgeli alanlara geliyorum orada oyunu sen kuruyorsun arkadaşlarınla onu anladım ama gta dan arkadaşım yok. Başkalarıyla nasıl oynayacağım, ne yapmam gerekiyor ?
  • 26-06-2015, 23:27:31
    #2
    Online mod'a girdiğiniz zaman sol tarafta sizi yarışlara, görevlere filan çağırıyorlar. ( davet ediyorlar ) Oyuncunun telefonuna mesaj geliyor yani sizde yön tuşları ile mesaja tıklayarak kabul ediyorsunuz sizi oraya alıyor.