Merhaba arkadaşlar, gta 5 oyunu aldım online girdiğimde karşıma hiç bir görev çıkmıyor. Mesela mavi simgeli alanlara geliyorum orada oyunu sen kuruyorsun arkadaşlarınla onu anladım ama gta dan arkadaşım yok. Başkalarıyla nasıl oynayacağım, ne yapmam gerekiyor ?