• 15-06-2015, 22:33:28
    #1
    Merhaba arkadaslar ,

    Bugün gelişim üniversitesi besyo sınavına girdim . Aldıgım derece ortalamanın altında . Mülakatta bana 25 mi istiyorsun 50 mi dediler . 50 İstiyorum dedim . 25 olursa ne olur dediler ailem göndermez gelemem dedim . 25 İle 50 arasındasın bol şans dediler .

    Şimdi duyduguma göre böyle diyip 25'de olur diyenlere 25 i verip 50 yi vermiyorlarmıs . Kime sorsam sana 50 yi verirler diyorlar . Dogrumu acaba bu ?
  • 16-06-2015, 00:48:27
    #2
    Derecelere göre verirler sanırım mesela ilk 5'e %50, Sonraki 10 kişiye %25 şeklinde şansınıza kalmış.
  • 16-06-2015, 01:05:03
    #3
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derecelere göre verirler sanırım mesela ilk 5'e %50, Sonraki 10 kişiye %25 şeklinde şansınıza kalmış.
    Sınava zaten 1800 kişi girdi hocam . Alacakları ögrenci toplamı 270 ancak ben antrenörlük yazdım benim kontenjanım 35 Merak bekliyorum
  • 16-06-2015, 01:09:08
    #4
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınava zaten 1800 kişi girdi hocam . Alacakları ögrenci toplamı 270 ancak ben antrenörlük yazdım benim kontenjanım 35 Merak bekliyorum
    Sizin istediğiniz bölümü yazan kaç kişi acaba?
  • 16-06-2015, 01:15:02
    #5
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin istediğiniz bölümü yazan kaç kişi acaba?
    1800 Kişiden 1500 banko diyim hocam . 2.Tercihi olanlar altada atılabiliyor . Benim YGS Ve Derece ön planda açıkcası antrenörlük % 50 istiyorum . Olmazsa manisayı deneyecegim .
  • 16-06-2015, 01:31:50
    #6
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1800 Kişiden 1500 banko diyim hocam . 2.Tercihi olanlar altada atılabiliyor . Benim YGS Ve Derece ön planda açıkcası antrenörlük % 50 istiyorum . Olmazsa manisayı deneyecegim .
    Sonucun ne olacağını kestirmek zor o zaman hocam. İlk mesajımda dediğim gibi olur muhtemelen umarım %50 burs alırsınız, hakkınızda hayırlısı olsun.