Merhaba arkadaslar ,

Bugün gelişim üniversitesi besyo sınavına girdim . Aldıgım derece ortalamanın altında . Mülakatta bana 25 mi istiyorsun 50 mi dediler . 50 İstiyorum dedim . 25 olursa ne olur dediler ailem göndermez gelemem dedim . 25 İle 50 arasındasın bol şans dediler .

Şimdi duyduguma göre böyle diyip 25'de olur diyenlere 25 i verip 50 yi vermiyorlarmıs . Kime sorsam sana 50 yi verirler diyorlar . Dogrumu acaba bu ?