• 14-06-2015, 19:03:49
    #1
    Onbinlerce suriyeli'nin girişine izin verildi.

    http://www.dha.com.tr/suriyelilerin-...di_958237.html
  • 14-06-2015, 19:10:22
    #2
    Konuyu tartışmaya açmak yada başka bir şey demek istemiyorum kötü amaçlı ama kim ne derse desin. Dünya Yeni Osmanlıya Muhtaç.
  • 14-06-2015, 19:24:22
    #3
    quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu tartışmaya açmak yada başka bir şey demek istemiyorum kötü amaçlı ama kim ne derse desin. Dünya Yeni Osmanlıya Muhtaç.

    https://www.youtube.com/watch?v=pszX9zYak9c
  • 14-06-2015, 19:27:08
    #4
    Offf offf... eskiden her yerde sen vardın şimdi suriyeli
  • 14-06-2015, 19:30:11
    #5
    Sen şimdi İstanbulun fethinden sonra Yeniçerileirn İstanbulu Yağmaladığınıda düşünürsün
  • 14-06-2015, 19:32:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu tartışmaya açmak yada başka bir şey demek istemiyorum kötü amaçlı ama kim ne derse desin. Dünya Yeni Osmanlıya Muhtaç.
    Malesef o devir biteli çok oldu. Herkes ülkesinin güçlü olmasını ister. Fakat elin ülkesi bir adet deniz altı ile dünyayı bir kaç kez yok edecek güçte.
  • 14-06-2015, 19:51:51
    #7
    Yakında bunlarda bağımsızlık isteriz derlerse hiç şaşırmamak lazım. Suriyeli komşularım var illallah dedirttiler artık. Çalışma yok sabahtan akşama kadar evde dizi, film, oyun, dışarıdan yemek, şamata, gürültü. Ev sahibi 600 lük evi 1000 liradan kakalamış bunlara 1 yıllıkta kirayı da peşin almış adamlar dokunulmaz resmen Baya oluyor yine bunlarla bir anım oldu yakında bir kahvehane var maç izlemek için gidiyorum devre arasında sigara içmek için dışarı çıktım Suriyelinin biri yerime oturmuş kalk dedim 4-5 kişi toplandılar kahveci dayı olmasa dayak yiyordum az daha adamlar benim ülkemde beni dövecek kadar imtiyaz sahibi. Hükümet maalesef bunları ülkeye soktuğu yetmezmiş gibi kendi vatandaşlarına vermediği hakları bunlara tanıyor. Hepsinin canı cehenneme savaşmış çokta umurumda adam dediğin ölür de vatanını bırakmaz. Kurtuluş savaşında atalarımız da bunlar gibi yapsaydı şimdi babamız bile belli olmazdı.
  • 14-06-2015, 19:56:54
    #8
    quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen şimdi İstanbulun fethinden sonra Yeniçerileirn İstanbulu Yağmaladığınıda düşünürsün
    yağmalamamışmı bu yağma işi yüzünden zaten viyanadan döndük.
  • 14-06-2015, 20:20:33
    #9
    İş yerim perakende gıda bu suriyeliler haddinden fazla iş yerimin orada. Sayelerinde sayıları öğrendim çokta müşterim var Pazar günleri Türk geçmiyor sokaktan anca suruyeli hatta dükkanlar bile doldu bunlarla dükkan acıyorlar 4 5 yaşında ki çocuklar bana ikramm ikramm diyor