Onbinlerce suriyeli'nin girişine izin verildi.
http://www.dha.com.tr/suriyelilerin-...di_958237.html
Suriyelerin Geçişine izin Verildi
21
●1.101
- 14-06-2015, 19:24:22
- 14-06-2015, 19:30:11Sen şimdi İstanbulun fethinden sonra Yeniçerileirn İstanbulu Yağmaladığınıda düşünürsünUMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2015, 19:32:35Üyeliği durdurulduMalesef o devir biteli çok oldu. Herkes ülkesinin güçlü olmasını ister. Fakat elin ülkesi bir adet deniz altı ile dünyayı bir kaç kez yok edecek güçte.quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2015, 19:51:51Yakında bunlarda bağımsızlık isteriz derlerse hiç şaşırmamak lazım. Suriyeli komşularım var illallah dedirttiler artık. Çalışma yok sabahtan akşama kadar evde dizi, film, oyun, dışarıdan yemek, şamata, gürültü. Ev sahibi 600 lük evi 1000 liradan kakalamış bunlara 1 yıllıkta kirayı da peşin almış adamlar dokunulmaz resmen
Baya oluyor yine bunlarla bir anım oldu yakında bir kahvehane var maç izlemek için gidiyorum devre arasında sigara içmek için dışarı çıktım Suriyelinin biri yerime oturmuş kalk dedim 4-5 kişi toplandılar kahveci dayı olmasa dayak yiyordum az daha adamlar benim ülkemde beni dövecek kadar imtiyaz sahibi. Hükümet maalesef bunları ülkeye soktuğu yetmezmiş gibi kendi vatandaşlarına vermediği hakları bunlara tanıyor. Hepsinin canı cehenneme savaşmış çokta umurumda adam dediğin ölür de vatanını bırakmaz. Kurtuluş savaşında atalarımız da bunlar gibi yapsaydı şimdi babamız bile belli olmazdı.
- 14-06-2015, 19:56:54yağmalamamışmıquantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yağma işi yüzünden zaten viyanadan döndük.
- 14-06-2015, 20:20:33İş yerim perakende gıda bu suriyeliler haddinden fazla iş yerimin orada. Sayelerinde sayıları öğrendim çokta müşterim var
Pazar günleri Türk geçmiyor sokaktan anca suruyeli hatta dükkanlar bile doldu bunlarla dükkan acıyorlar 4 5 yaşında ki çocuklar bana ikramm ikramm diyor 
Baya oluyor yine bunlarla bir anım oldu yakında bir kahvehane var maç izlemek için gidiyorum devre arasında sigara içmek için dışarı çıktım Suriyelinin biri yerime oturmuş kalk dedim 4-5 kişi toplandılar kahveci dayı olmasa dayak yiyordum az daha adamlar benim ülkemde beni dövecek kadar imtiyaz sahibi. Hükümet maalesef bunları ülkeye soktuğu yetmezmiş gibi kendi vatandaşlarına vermediği hakları bunlara tanıyor. Hepsinin canı cehenneme savaşmış çokta umurumda adam dediğin ölür de vatanını bırakmaz. Kurtuluş savaşında atalarımız da bunlar gibi yapsaydı şimdi babamız bile belli olmazdı.