Yakında bunlarda bağımsızlık isteriz derlerse hiç şaşırmamak lazım. Suriyeli komşularım var illallah dedirttiler artık. Çalışma yok sabahtan akşama kadar evde dizi, film, oyun, dışarıdan yemek, şamata, gürültü. Ev sahibi 600 lük evi 1000 liradan kakalamış bunlara 1 yıllıkta kirayı da peşin almış adamlar dokunulmaz resmen

Baya oluyor yine bunlarla bir anım oldu yakında bir kahvehane var maç izlemek için gidiyorum devre arasında sigara içmek için dışarı çıktım Suriyelinin biri yerime oturmuş kalk dedim 4-5 kişi toplandılar kahveci dayı olmasa dayak yiyordum az daha adamlar benim ülkemde beni dövecek kadar imtiyaz sahibi. Hükümet maalesef bunları ülkeye soktuğu yetmezmiş gibi kendi vatandaşlarına vermediği hakları bunlara tanıyor. Hepsinin canı cehenneme savaşmış çokta umurumda adam dediğin ölür de vatanını bırakmaz. Kurtuluş savaşında atalarımız da bunlar gibi yapsaydı şimdi babamız bile belli olmazdı.