• 31-05-2015, 23:06:28
    #1
    Başımızda " abim " sıfatında bir belamız var.
    Otelde çalışmakta ve 1.500 tl ye yakın maaş almakta ancak nedense hiç bir ay cebinde para olmuyor. Benden annemden babamdan para istiyor çoğu zaman.
    Sadece sigara içiyor. Sizce parayı ne yapıyor olabilir ?
  • 31-05-2015, 23:09:54
    #2
    Alkol, kumar, kızlar, yemek herşey olabilir
  • 31-05-2015, 23:16:55
    #3
    FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alkol, kumar, kızlar, yemek herşey olabilir
    Sabah 6 da işe gidiyor akşam geliyor. Ve akşam da evde oturuyor.
  • 31-05-2015, 23:59:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bahis veya madde kullanıyordur hocam
  • 01-06-2015, 00:05:58
    #5
    Bence parası vardır banka da saklıyordur. biriktiriyor olabilir.
  • 01-06-2015, 00:11:01
    #6
    işe gidiyorum diye çıkıp sizden aldığı paraları harcıyordur
  • 01-06-2015, 00:25:31
    #7
    Ben hemen açıklayayım.

    Tek yaşıyorum ,
    1500'den fazla para kazanıyorum.
    470 lira kira ödüyorum.
    Faturalar ortalama 100 tl , kışın doğal olarak daha fazla.
    Yol parası , yemek , çok az sosyal aktivite ay sonu para kalmıyor.
    Memleket pahalı , o da sizle yaşıyorsa benim faturalarla kirayı çıkartın abinin maaşı oluyor.

    Özet isteyenlere : 1500 lira büyük bi para değil.
  • 01-06-2015, 00:36:32
    #8
    Abinin yaptıgı kötü bir davranış bence.Yılalrdan beri ailesi vermis simdi çalısyorsun ver 100 tlde olsa 2-3 haftalık sebze meyve parası.


    Sigara içse 10 tl desen aylık 300 tl sigara parası.


    Yemek giyim vs 200 tlde oradan git .



    1000 tl kalıyor.
  • 01-06-2015, 01:47:18
    #9
    Biriktiriyor ne demek yahu. Ben para biriktireyim ama ailemden para alayım ne güzel. İşe gidiyor diyorsun çalıştığına emin misin çünkü çalışıyorum ayağına evden çıkanları çok gördüm, tam saatinde evden çıkıyorlar sonra akşam işten gelir gibi yapıyorlar. Bunun haricinde benimde aklıma uyuşturucu geldi, fakat bize sorman boşa takip et yada oturup konuşun.