Başımızda " abim " sıfatında bir belamız var.
Otelde çalışmakta ve 1.500 tl ye yakın maaş almakta ancak nedense hiç bir ay cebinde para olmuyor. Benden annemden babamdan para istiyor çoğu zaman.
Sadece sigara içiyor. Sizce parayı ne yapıyor olabilir ?
Bir insan aldığı parayı ne yapabilir ?
36
●2.524
- 31-05-2015, 23:16:55Sabah 6 da işe gidiyor akşam geliyor. Ve akşam da evde oturuyor.FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2015, 00:25:31Ben hemen açıklayayım.
Tek yaşıyorum ,
1500'den fazla para kazanıyorum.
470 lira kira ödüyorum.
Faturalar ortalama 100 tl , kışın doğal olarak daha fazla.
Yol parası , yemek , çok az sosyal aktivite ay sonu para kalmıyor.
Memleket pahalı , o da sizle yaşıyorsa benim faturalarla kirayı çıkartın abinin maaşı oluyor.
Özet isteyenlere : 1500 lira büyük bi para değil.
- 01-06-2015, 01:47:18Biriktiriyor ne demek yahu. Ben para biriktireyim ama ailemden para alayım ne güzel. İşe gidiyor diyorsun çalıştığına emin misin çünkü çalışıyorum ayağına evden çıkanları çok gördüm, tam saatinde evden çıkıyorlar sonra akşam işten gelir gibi yapıyorlar. Bunun haricinde benimde aklıma uyuşturucu geldi, fakat bize sorman boşa takip et yada oturup konuşun.