Ben hemen açıklayayım.

Tek yaşıyorum ,
1500'den fazla para kazanıyorum.
470 lira kira ödüyorum.
Faturalar ortalama 100 tl , kışın doğal olarak daha fazla.
Yol parası , yemek , çok az sosyal aktivite ay sonu para kalmıyor.
Memleket pahalı , o da sizle yaşıyorsa benim faturalarla kirayı çıkartın abinin maaşı oluyor.

Özet isteyenlere : 1500 lira büyük bi para değil.