Yup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Madem detaylı anlatamadınız neden ortaya %15 diye birşey atıyorsunuz.
10 yıldır sektörde birisi olarak öyle bir zorunluluk olmadığını tekrar söyleyebilirim.
Faiz nedir farklı yatırım araçları nedir bilmiyorsunuz.Hisse senedlerinin,altının dövizin yada özel sektör tahvillerinin faizle yakından uzaktan alakası yok.
Sallamaya devam ediyorsunuz.
https://eksisozluk.com/bilgi-sahibi-...ahkam%20kesmek