• 28-04-2015, 07:30:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle herkese merhaba,
    Bir aradan sonra tekrar R10'a geri geldim ve grafik-web hizmetleri vermeye başladım.
    İki kişiye çekilişle logo hediye edeceğim, şuan konu tasarımımda etik olmayacağını düşündüğüm için eski referanslarım yok. Hem R10'dan referans hemde olumlu yorum toplamak için bu çekilişi yapıyorum. Umarım ihtiyacı olan kişiye gider.
    Çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken aşağıdaki konuya olumlu bir yorum yapmak ve bu konuyada çekilişe katılsığınızı belirtmek.

    https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...dirimleri.html

    İyi Forumlar.
  • 28-04-2015, 09:45:34
    #2
    Öncelikle kolay gelsin ama bu tarz yaklaşımlarla insanları aldatmak hiç doğru değil.adam bedava logo yaptırmak için beğenmesede beğendim diyecek başkalarını etkileyecek hiç etik değil.
  • 28-04-2015, 09:49:32
    #3
    Yorumun tasarım yapıldıktan sonra yapılması daha mantıklı olacaktır. Sonuçta tasarımı görmeden nasıl yorum yapabiliriz ki ?
  • 28-04-2015, 10:56:04
    #4
    Referanslarınızı görmeden tasarım konunuza yorum yapmak bana da pek mantıklı gelmedi.
  • 28-04-2015, 16:52:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Bir yanlış anlaşılma olmuş galiba, referanslar birkaçgün içerisinde düzenlenip konuya eklenicek. Ben sizlerden herhangi bir yorum yapmanızı istemiştim, konu tasarımını beğendim ve ya hayırlı çalışmalar tarzında.

    Yanlış anlaşıldığı için konu kilit veya silinsin lütfen.@Yeniceri @Mf.Rub