Öncelikle herkese merhaba,
Bir aradan sonra tekrar R10'a geri geldim ve grafik-web hizmetleri vermeye başladım.
İki kişiye çekilişle logo hediye edeceğim, şuan konu tasarımımda etik olmayacağını düşündüğüm için eski referanslarım yok. Hem R10'dan referans hemde olumlu yorum toplamak için bu çekilişi yapıyorum. Umarım ihtiyacı olan kişiye gider.
Çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken aşağıdaki konuya olumlu bir yorum yapmak ve bu konuyada çekilişe katılsığınızı belirtmek.

https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...dirimleri.html

İyi Forumlar.