• 26-04-2015, 03:59:00
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10000 tane nedeni var hocam baş ağrısı sebebinin saymakla bitmez geçmiş olsun.
  • 26-04-2015, 15:55:06
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benimde otobüse ve metroya bindiğim zaman kafam çok kötü ağrıyor . Öyle böyle değil. Hele birde uzun yolculuklarda duramıyorum . Kafam ağrıdan duramıyorum . Var mı önerisi olan ?
  • 27-04-2015, 00:09:23
    #12
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde otobüse ve metroya bindiğim zaman kafam çok kötü ağrıyor . Öyle böyle değil. Hele birde uzun yolculuklarda duramıyorum . Kafam ağrıdan duramıyorum . Var mı önerisi olan ?
    Nane ye.