Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde otobüse ve metroya bindiğim zaman kafam çok kötü ağrıyor . Öyle böyle değil. Hele birde uzun yolculuklarda duramıyorum . Kafam ağrıdan duramıyorum . Var mı önerisi olan ?
Nane ye.