• 16-04-2015, 20:02:07
    #10
    Tüp taksın az yakar
  • 16-04-2015, 20:34:37
    #11
    Abla 0 km ise yeter yani meraklısı çıkar ama abla 2.el ise 124 ü ve sahiplerini tenzih ederim ki murat 124 bile çok o ablaya 2.el e göre.
  • 16-04-2015, 23:18:11
    #12
    Karşısındaki gerizekalıya ne demeli?hala ben bakarım diyor
  • 17-04-2015, 00:07:33
    #13
    Bunun gibi kadına at arabası bile vermem.
  • 17-04-2015, 01:16:57
    #14
    Doların Yükselişinden Çok Etkilenmiş, Donanımlı Bayan
  • 17-04-2015, 06:11:44
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oyuncu oldugu 10km öteden anlaşılıyor, yalan dolan program yapıyorlar, izlemeyin şöyle şeyleri
  • 17-04-2015, 08:09:07
    #16
    İkinci el takas piyasasına aykırı bir durum. Hadi sıfır KM olsa insan anlar...

    Oyuncu zaten yazmışlar vermişler eline oynuyor

    Yoldayım...
    Tepetaklak gönderiyorum...
  • 17-04-2015, 13:10:46
    #17
    Kadın erkek eşitliğinden bahsedilir ne eşitlik ama. Kadın gezecek tozacak giyinip kuşanacak erkek para yetiştirsin aşağılansın. Karşılığında ne verecekmiş? Böylelerine söz hakkı tanındığı sürece bunları örnek alan insanlarda olacaktır. Bir yandan bakıyorsun kadına şiddet almış başını gidiyor bir yandan bakıyorsun kadını ilahlaştırmaya çalışıyorlar. Bir zamanlar başlık parası istenmesi hep eleştirilirdi cahillik diye söylenirdi, kadınlar mal mı denilirdi. Ne değişti peki? Evin var mı araban var mı bana bakabilecek misin. Başlık parası kalktı ama yerine daha vahim bir şey geldi, zengin olmayana kız vermiyorlar artık.
  • 17-04-2015, 13:21:21
    #18
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadın erkek eşitliğinden bahsedilir ne eşitlik ama. Kadın gezecek tozacak giyinip kuşanacak erkek para yetiştirsin aşağılansın. Karşılığında ne verecekmiş? Böylelerine söz hakkı tanındığı sürece bunları örnek alan insanlarda olacaktır. Bir yandan bakıyorsun kadına şiddet almış başını gidiyor bir yandan bakıyorsun kadını ilahlaştırmaya çalışıyorlar. Bir zamanlar başlık parası istenmesi hep eleştirilirdi cahillik diye söylenirdi, kadınlar mal mı denilirdi. Ne değişti peki? Evin var mı araban var mı bana bakabilecek misin. Başlık parası kalktı ama yerine daha vahim bir şey geldi, zengin olmayana kız vermiyorlar artık.
    artık başlık parası istenmiyor. ama parayı direk olarak evlenen alıyor,zengin olmayana kız olmadığı gibi,zengin olanada hiç sorulmuyor,zengin olda nasıl olursan ol,yaptıgın iş önemli değil,önemli olan paranın olması.bunları yazarken bile içimden yazmak gelmiyor,hayat ne durumlara geldi,artık evlilik düşünülemez hale geldi,bu durumda para ön planda ise evliliğin ne kıymeti varki,neden evlenilsinki,+olarak şunuda belirteyim,yeni bir moda çıktı evlendiğin kızı bir çift terlik ile gönderiyorlar,zırnık dahi harcamıyorlar..oh ne ala hayat,ev iste araba iste,lüks hayat iste,karşılığında 1 çift terlik,evliliğin garantisi bile yok özelliklede bu devirde.aslında bunlara karşılık yeni evlenecek arkadaşlarda garanti belgesi olarak bir senet alsalar iyi olur..bir konu açmıştınız siz konu kapatıldı,kadınlar cinsel objemidir diye,e durum ve hal böyle olunca evet benim düşümceme göre kadınlar cinsel obje oluyor,ha bu cinsellik için bukadar para harcamaya değermi derseniz,bence değmez..