Kadın erkek eşitliğinden bahsedilir ne eşitlik ama. Kadın gezecek tozacak giyinip kuşanacak erkek para yetiştirsin aşağılansın. Karşılığında ne verecekmiş? Böylelerine söz hakkı tanındığı sürece bunları örnek alan insanlarda olacaktır. Bir yandan bakıyorsun kadına şiddet almış başını gidiyor bir yandan bakıyorsun kadını ilahlaştırmaya çalışıyorlar. Bir zamanlar başlık parası istenmesi hep eleştirilirdi cahillik diye söylenirdi, kadınlar mal mı denilirdi. Ne değişti peki? Evin var mı araban var mı bana bakabilecek misin. Başlık parası kalktı ama yerine daha vahim bir şey geldi, zengin olmayana kız vermiyorlar artık.