Anket Hangi logo?
Toplam Katılımcı Sayısı: 24
Hangi logo?
1
%20,83 (5 Oy)
2
%29,17 (7 Oy)
3
%29,17 (7 Oy)
4
%20,83 (5 Oy)
  • 02-04-2015, 13:54:44
    #1
    Teşekkürler..
  • 02-04-2015, 19:29:37
    #2
    1 yada 2
  • 02-04-2015, 19:33:24
    #3
    Bence işiniz medikal ise 1 numara en iyi seçenektir. Diğerleri gayrimenkul hotel logolarını andırıyor.
  • 02-04-2015, 19:44:14
    #4
    Bence de 1 numara diğerlerinden iyi.
  • 02-04-2015, 19:49:05
    #5
    2 numara
  • 02-04-2015, 19:53:33
    #6
    bence 4 logosuda böyle medical sembolünü andırıyo hafiften
  • 02-04-2015, 20:15:06
    #7
    sağlık personeliyim. bence 4 numara.
  • 02-04-2015, 20:36:32
    #8
    Arkadaşlar değerli yorumlarınız için teşekkürler,

    Şirket olarak ilk görüşümüz 4 numara olmuştu, 4 numaralı tasarımda yara bandı, redcross ve kalp şekli vardı ancak yazısının Acıbadem'e benzemesi sebebiyle markamızın gerek kalitesi, gerek prensipleri nedeniyle başka bir logoya benzeyen logo istememiştik.

    Diğer logolar güzel ancak hem şirketimiz bünyesinde hemde kamuoyunda yaptığımız anketlerle 3.tasarımı seçmeye karar verdik,

    herkese çok çok teşekkür ediyorum yardımlarından dolayı, iyi çalışmalar.
  • 02-04-2015, 20:39:19
    #9
    A harfinin doğru şekilde yazılmadığı için 2 ve 4 ü eledim. İlk logodan yana kullanıyorum oyumu. 3. logoda kötü değil ama birincisi daha dikkat çekici sanki.