Konu
Siz Olsanız Hangisini Seçerdiniz?
02-04-2015, 20:39:19
#9
abcgrup
A harfinin doğru şekilde yazılmadığı için 2 ve 4 ü eledim. İlk logodan yana kullanıyorum oyumu. 3. logoda kötü değil ama birincisi daha dikkat çekici sanki.