Netapi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim domaini sorgulamam önemli değil sonuçta benim gibi duyarlı kaç kişi es geçti o domaini ki ben domain simsarı değilim.
diğer konu sizin babanız veya yakınınızın adını içeren bu domain bir menfaat için alınıp satılsaydı aynısını düşünür müydünüz.
biri şehit oldu al domaini ilerde satarız , bu nedir , sirsarlıktır, bu menfaat çıkar sağlamaktır.
bunlar sizin için normalse mesaj yazmanıza gerek yok.
aynısı başka değerler için yapılsa tepkim aynı olur
Boşta olsaydı demek ki sen alacaktın, bana kalırsa hiç bir problem yok. Domain mevzusu sadece bu konu ile ilgili mi ? Bundan önce de bu tarz özel isimlerle domainler alındı şimdi neden kıymete bindi senin için ?