Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz neden domaini sorgulama gereği duydunuz mesela ben hiç bakmadım domain alınmışmı alınmamışmı diye ben şahsen bir domaini sorguluyorsam hoşuma gittiği için veya ondan bir menfaat sağlıyabileceğimi düşündüğüm için sorgular ve o domaini alırım
ismine bir site açılmış güzel sözler içeren, sonuna adliye ekleyince anlaşılıyor.
benim domaini sorgulamam önemli değil sonuçta benim gibi duyarlı kaç kişi es geçti o domaini ki ben domain simsarı değilim.

diğer konu sizin babanız veya yakınınızın adını içeren bu domain bir menfaat için alınıp satılsaydı aynısını düşünür müydünüz.

biri şehit oldu al domaini ilerde satarız , bu nedir , sirsarlıktır, bu menfaat çıkar sağlamaktır.

bunlar sizin için normalse mesaj yazmanıza gerek yok.

aynısı başka değerler için yapılsa tepkim aynı olur