Sana şöyle bir tavsiye vereyim kardeşim çünkü aynısı benim de başıma geldi.
Diyet, zayıflamak vs. hepsi iyi güzel ama yanlış yaptığın için böyle oluyor. Zayıflamak istiyorsan yağ yakacaksın. Eğer spor dahi yapsan yağ yakmak yerine yemekten kısıp zayıflarsan mevcut kaslarını da eritirisin. Diyet yapacaksan tatlıyı, ekmeği kes ve bunun yanında zararlı şeyleri tüketme. Bir yandan da bunlar yerine sağlıklı şeyler yer ve spor yaparsan aynı kiloda kalsan bile çok fark olduğunu göreceksin.