• 20-03-2015, 13:10:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    elimde altı üstü 800 kelimelik en fazla 3.5 dakikalık slayt çıkaracak döküman var, seslendirmen arıyorum herkes araba fiyatı istiyor.

    ortalama 10 kelimesine 10 lira istiyorlar. 10 kelime sadece 10 kelime düşünün artık çıldırıcam (bu bile 20 kelime etti)
  • 20-03-2015, 16:03:36
    #2
    Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elimde altı üstü 800 kelimelik en fazla 3.5 dakikalık slayt çıkaracak döküman var, seslendirmen arıyorum herkes araba fiyatı istiyor.

    ortalama 10 kelimesine 10 lira istiyorlar. 10 kelime sadece 10 kelime düşünün artık çıldırıcam (bu bile 20 kelime etti)

    bi ara r10 da herkes dip fiyattan çalışırdı. Şimdi herkes tavan fiyat veriyor.
  • 20-03-2015, 16:11:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi ara r10 da herkes dip fiyattan çalışırdı. Şimdi herkes tavan fiyat veriyor.
    99 yılında dublajcılar çıkmıştı işte başrol 60 lira alıyor, karşılığı bu mu falan diye haberleri dönmüştü. jackie chan'i seslendiren adam 3 film için 50 lira almış diyorlardı.

    şimdi amatör hiçbir deneyimi olmayan adam tek kelime söylemeye bile 1 lira kesiyor
  • 20-03-2015, 16:17:48
    #4
    10 kelime 10 lira iyiymiş valla görende dizide seslendirme yap diyoruz zannedecek
  • 20-03-2015, 16:37:28
    #5
    bizde 10 kelime 1 lira koş vatandaş !!!111birrr
  • 20-03-2015, 20:13:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 kelime 10 lira iyiymiş valla görende dizide seslendirme yap diyoruz zannedecek
    hahaha