buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi ara r10 da herkes dip fiyattan çalışırdı. Şimdi herkes tavan fiyat veriyor.
99 yılında dublajcılar çıkmıştı işte başrol 60 lira alıyor, karşılığı bu mu falan diye haberleri dönmüştü. jackie chan'i seslendiren adam 3 film için 50 lira almış diyorlardı.

şimdi amatör hiçbir deneyimi olmayan adam tek kelime söylemeye bile 1 lira kesiyor