Merhaba arkadaşlar;
Bugün teşhir ürünü laptop aldım. 8GB ram olması gerekirken laptopta 64bit sistemde tek slot'da 4GB ram gözüküyor. Diğer slotta olması gereken 4GB ram mevcut değil. Ürün parçası eksik geldiği için garantiye versem sıfır ürün gönderirler mi?
Garanti yeni laptop verir mi?
6
●411
- 11-03-2015, 02:24:44Teşhir aldığınız için sıfır ürün vermezler diye düşünüyorum. Ücret iadesi olabilir.*
*Varsayım. - 11-03-2015, 02:35:55Ürünün üzerinde 8GB yazıyor mu?
Teşhir olduğu için vermezler diye düşünüyorum.. - 11-03-2015, 02:37:06Ürünün olması gereken özelliklerinde ve faturada 8GB Ram yazıyor.Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2015, 02:52:45Touchpad'ın sağ tarafında etiket olur, orada yazıyor mu? Önemli olan o.BurakH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz aldığınız yer ile görüşün.. - 11-03-2015, 05:28:37Hocam eğer ki webcontroller arkadaşın dediği gibi 8 gb yazıyorsa evet yenisini verirler. Ama eğer ki aldığınız yerin faturasında 8 gb yazıyorsa yazım yanlışı vs diyerek ürün değişimi ya da ücret iadesi yaparlar. ürün değişimi derken tabii ki almak istediğiniz ürünü vermezler çünkü fiyatı büyük ihtimal yüksektir.
Ama eğer ürün 8 gb ise ve içinden bir şekilde bir 4 gb ram eksildiyse tamamen mağaza sorunudur ki hemen gidin ve söyleyin nereden aldıysanız. Çünkü teşhir ürünüydü zaten sizin alıp şimdi geri iade etmek istediğinizi nereden bileceğiz tarzında sorular duyabilirsiniz süreyi uzatırsanız. Daha önce bir teknoloji mağazası çalışanı olarak bence gidin iade edin ve paranızı geri alın. teşhir ürünü almayın benden size tavsiye. Kesinlikle almayın. - 11-03-2015, 10:33:41Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÜrün lenovo z500 ve üzerindeki etiketlerde ram, hdd bilgisi mevcut değil. İnternetteki tüm i7 modellerinde ve lenovo'nun kendi sitesinde i7 modellerinin rami 8GB olarak belirtiliyor. Belki ram bozukta olabilir, olmadığını var sayarak konu açtım. Bu gibi durumlarda yeni bir ürün alındığında içerisindeki parça eksik çıkarsa yahut bozuk çıkarsa garantiden yeni bir ürünü isteme hakkımız mevcut mu?CanKarabulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle