İsrail'i 10 dakika da yok etmek.
29
●1.858
- 23-02-2015, 22:38:06İsrail'i gözünüzde o kadarda büyütmeyin, İran'ıda küçümsemeyin. Çok güvendikleri savunma sistemlerini hizbullah zamanında İran'ın basit füzeleriyle deldi. İran, nazi dönemi Almanya'sı gibi. Askeri endüstrisi, özellikle nükleer endüstrisi dünyanın sayılı endüstrilerinden. Proseste çok başarılılar.
- 23-02-2015, 23:25:33İran ile bir savaşa girsek arkamızda kimse olmasa birebirde kim kazanır. Gerçi savaşta kazanan bir taraf olmaz ama.CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2015, 23:34:19Basit bir tahmin değil açıkçası. İran elindeki nükleer gücü kulanırsa rahatlıkla birkaç dakikada doğuyu haritadan silebilir ve bunu herhangi bir savunma sistemi çalışmadan yapar. Türkiye hava kuvvetleri açısından onlardan daha gelişmiş bir yapıda. Nükleer tesislerinden birine yapılacak doğru bir hava saldırısı İran'ın yeteri kadarlık bir kısmını haritadan siler. SAT ve diğer özel eğitimli birlikleride hesaba katarsak Türkiye'nin şansı daha fazla duruyor. Tabi bu tamamen kimyasal bir savaş olup olmayacağına bağlı. Kısaca iki kesimde doğru kartları oynadığında hipotez kurmak çok güç.abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle