CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsrail'i gözünüzde o kadarda büyütmeyin, İran'ıda küçümsemeyin. Çok güvendikleri savunma sistemlerini hizbullah zamanında İran'ın basit füzeleriyle deldi. İran, nazi dönemi Almanya'sı gibi. Askeri endüstrisi, özellikle nükleer endüstrisi dünyanın sayılı endüstrilerinden. Proseste çok başarılılar.
İran ile bir savaşa girsek arkamızda kimse olmasa birebirde kim kazanır. Gerçi savaşta kazanan bir taraf olmaz ama.