Sivilce izleri -Estetisyen Olanvarmı Aramızda - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sivilce izleri -Estetisyen Olanvarmı Aramızda
3
●
346
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sivilce izleri -Estetisyen Olanvarmı Aramızda
11-02-2015, 02:44:15
#1
ax0masta
merhaba arkadaslar yuzumde sıvılcelerın ızlerı kaldı sivilce yok ama izleri var degısık bısey estetisyene gittim bissürü tonik krem maske verdi sizce onlar geçirirmi baska yapabılcegım bişe varmı
11-02-2015, 04:28:15
#2
Misafir
çukurluklar dışında geriye iz kalmaz
11-02-2015, 09:34:35
#3
fyzllh
Dermaroller bi araştır. Güzellik merkezlerinde ya da evde kendin de uygulayabilirsin.
11-02-2015, 12:36:58
#4
ax0masta
yüzümde çukur yok sadece morluklar var
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler