merhaba arkadaslar yuzumde sıvılcelerın ızlerı kaldı sivilce yok ama izleri var degısık bısey estetisyene gittim bissürü tonik krem maske verdi sizce onlar geçirirmi baska yapabılcegım bişe varmı