• 21-01-2015, 01:10:22
    #1
    Değerli arkadaşlar Dicle Haber ajansı aşağıdaki gibi bir haber yapmış üzerine birde bizim bayrağa saygı yürüyüşümüzden sonra çektirdiğimiz fotoğrafı yapıştırmış. Sonuna kadar ülkücü ve milliyetçi birisiyim. Fakat bu zamana kadar ülkü ocaklarına gitmedim. Ama haberin içeriğine geldiğimizde bizi nelerle itham etmişler. Sizce hukuksal anlamda neler yapabilirim. Lütfen konuya siyaset bulaştımayın. Sadece hukuksal açıdan yardımlarınızı bekliyorum.

    http://www.diclehaber.com/tr/news/co...rom=2975960978
  • 21-01-2015, 01:15:41
    #2
    Bunu kesin bir bilgi gibi değilde "iddia" olarak sundukları için birşey yapabileceğiniz sanmıyorum hocam.
  • 21-01-2015, 01:23:19
    #3
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu kesin bir bilgi gibi değilde "iddia" olarak sundukları için birşey yapabileceğiniz sanmıyorum hocam.
    Hocam alakasız benim kendi fotoğrafımı paylaşmış koskoca ajans sonuçta. Ve fotoğraftaki 12 kişinin bir kişisi bile ne ocakmış ne başka bişeymiş alakası yok. Adamlar kafalarına göre haber yapıp fotoğrafımı paylaşıyorlar.Bunun suçu yok mu?
  • 21-01-2015, 05:00:31
    #4
    En acil şekilde yazılı olarak tekzip yollayın.
    Eğer tekzip belli bir süresi var o süre içinde yayınlamazlar ise tekzip e ekleyeceğiniz dava açma hakkı sizde saklı kalma maddesi ile ilgili haberi yapanlara manevi ve maddi zarar davası açabilirsin.
    Tekzip ini yayınlamak sorundalar haklı yada haksız bakılmadan öyle olsa bile yapmak zorudalar yoksa kan alırız hafız adreslerini yazın gidelim basalım ne gerekiyorsa yapalım çok sinirlendim .ç..
    not: tazminat davasını kazanırsak payıma düşeni isterim...
    Balseven ağabeye mevlit okuturuz o para ile.
  • 21-01-2015, 13:37:18
    #5
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En acil şekilde yazılı olarak tekzip yollayın.
    Eğer tekzip belli bir süresi var o süre içinde yayınlamazlar ise tekzip e ekleyeceğiniz dava açma hakkı sizde saklı kalma maddesi ile ilgili haberi yapanlara manevi ve maddi zarar davası açabilirsin.
    Tekzip ini yayınlamak sorundalar haklı yada haksız bakılmadan öyle olsa bile yapmak zorudalar yoksa kan alırız hafız adreslerini yazın gidelim basalım ne gerekiyorsa yapalım çok sinirlendim .ç..
    not: tazminat davasını kazanırsak payıma düşeni isterim...
    Balseven ağabeye mevlit okuturuz o para ile.
    hocam bugün avukatla görüşücez bakalım
  • 21-01-2015, 14:56:33
    #6
    Arayıp konuştunuz mu?
  • 21-01-2015, 16:14:08
    #7
    aman ağzımızın tadı kaçmasın tadında ali rıza bey tadında adaleti yönetenler tarafından "çözüm" sürecine zarar gelir kaygısıyla bir şey yapılmaz.
  • 21-01-2015, 20:23:27
    #8
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayıp konuştunuz mu?
    Hocam aramadım avukat kanıtlarla birlikte dilekçe ver dedi. Akşamüstü ilçe emniyet müdürüne çıktık. Bizi fişlemeye çalışıyorlar can güvenliğimiz yok felan derken savcıyla görüştürcekti alt amir dedi bi araştıralım felan dedi. Bakalım yarın dönücek. Haberi kaldırtmak kolay fakat istiyorum hem haberi yapan hemde haberi yapanlar ceza alsınlar.