Değerli arkadaşlar Dicle Haber ajansı aşağıdaki gibi bir haber yapmış üzerine birde bizim bayrağa saygı yürüyüşümüzden sonra çektirdiğimiz fotoğrafı yapıştırmış. Sonuna kadar ülkücü ve milliyetçi birisiyim. Fakat bu zamana kadar ülkü ocaklarına gitmedim. Ama haberin içeriğine geldiğimizde bizi nelerle itham etmişler. Sizce hukuksal anlamda neler yapabilirim. Lütfen konuya siyaset bulaştımayın. Sadece hukuksal açıdan yardımlarınızı bekliyorum.

http://www.diclehaber.com/tr/news/co...rom=2975960978