• 20-01-2015, 11:57:12
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba,

    Emniyetten ehliyet için randevu alıcam lakin kursa verilen Okuduğuma dair belge mevut lise diplomasının aslını almam gereklimi yoksa okudugumuza dair belge ile alabiliyormuyuz ,

    bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum,
  • 20-01-2015, 11:59:33
    #2
    Ehliyet kursu sitelerinde yazar gerekli belgeler.

    Mobil cihazdan gönderildi.
  • 20-01-2015, 12:40:40
    #3
    Ben daha liseyi bitirmeden almıştım ehliyeti öğrenci belgesiyle işlem yapmışlardı
  • 20-01-2015, 12:50:03
    #4
    Ben de öğrenci belgesi ile almıştım.
  • 20-01-2015, 13:13:05
    #5
    Kurumsal PLUS
    birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha liseyi bitirmeden almıştım ehliyeti öğrenci belgesiyle işlem yapmışlardı
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de öğrenci belgesi ile almıştım.
    kaç sene önce almıştınız değişmiş olabilir sistem
    belgelerde diploma aslı diyor çünkü
    ama tanıdık vs olsa sorun olmaz sanırım bakıp geri veriyorlar yazıyor du
  • 20-01-2015, 13:21:06
    #6
    Uç dört ay önce üni. Öğrenci belgemle aldım. Zaten diploma örnegi verme imkanim yok diploma üniversitede
  • 20-01-2015, 13:28:02
    #7
    Kurumsal PLUS
    Determinant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uç dört ay önce üni. Öğrenci belgemle aldım. Zaten diploma örnegi verme imkanim yok diploma üniversitede
    Aynı şekilde benimde , farklı yerde üniversite gitmiyorum,
    oluyor heralde herkeze vermişler tşk bilgiler için.