Ben daha liseyi bitirmeden almıştım ehliyeti öğrenci belgesiyle işlem yapmışlardı
Ben de öğrenci belgesi ile almıştım.
kaç sene önce almıştınız değişmiş olabilir sistem

belgelerde diploma aslı diyor çünkü
ama tanıdık vs olsa sorun olmaz sanırım bakıp geri veriyorlar yazıyor du