birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben daha liseyi bitirmeden almıştım ehliyeti öğrenci belgesiyle işlem yapmışlardı
cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de öğrenci belgesi ile almıştım.
kaç sene önce almıştınız değişmiş olabilir sistem
belgelerde diploma aslı diyor çünkü
ama tanıdık vs olsa sorun olmaz sanırım bakıp geri veriyorlar yazıyor du