• 14-01-2015, 20:19:24
    #1
    Merhabalar, Pm bölümüne Temizleme maksatlı girdiğimde hep canımı sıkan Mesaj Kutunuzu %90 Kullandınız uyarısını görmedim limit kaldırıldı mı ? Halüsinasyon görmüyorum demi ?
  • 14-01-2015, 20:28:12
    #2
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Pm bölümüne Temizleme maksatlı girdiğimde hep canımı sıkan Mesaj Kutunuzu %90 Kullandınız uyarısını görmedim limit kaldırıldı mı ? Halüsinasyon görmüyorum demi ?
    Limit yok da galiba güncelleme var şuan orada. Donanımhaber'deki MSN gibi olan konuşma sistemi gelicek gibi duruyor. Şimdiden hayırlı olsun.
  • 14-01-2015, 20:36:20
    #3
    Aynen hayırlı olsun hocam.