PM Kutusu Mesaj Limiti Kaldırıldı mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PM Kutusu Mesaj Limiti Kaldırıldı mı ?
2
●
403
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
PM Kutusu Mesaj Limiti Kaldırıldı mı ?
14-01-2015, 20:19:24
#1
ByCiHaT
Merhabalar, Pm bölümüne Temizleme maksatlı girdiğimde hep canımı sıkan Mesaj Kutunuzu %90 Kullandınız uyarısını görmedim limit kaldırıldı mı ?
Halüsinasyon görmüyorum demi ?
14-01-2015, 20:28:12
#2
Nicky
ByCiHaT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar, Pm bölümüne Temizleme maksatlı girdiğimde hep canımı sıkan Mesaj Kutunuzu %90 Kullandınız uyarısını görmedim limit kaldırıldı mı ?
Halüsinasyon görmüyorum demi ?
Limit yok da galiba güncelleme var şuan orada. Donanımhaber'deki MSN gibi olan konuşma sistemi gelicek gibi duruyor. Şimdiden hayırlı olsun.
14-01-2015, 20:36:20
#3
ByCiHaT
Aynen hayırlı olsun hocam.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler