ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, Pm bölümüne Temizleme maksatlı girdiğimde hep canımı sıkan Mesaj Kutunuzu %90 Kullandınız uyarısını görmedim limit kaldırıldı mı ? Halüsinasyon görmüyorum demi ?
Limit yok da galiba güncelleme var şuan orada. Donanımhaber'deki MSN gibi olan konuşma sistemi gelicek gibi duruyor. Şimdiden hayırlı olsun.