• 03-01-2015, 17:18:03
    #1
    Bildiğiniz üzere (yine bir ertelenme olmaz ise) 27 Ocak tarihinde GTA V satışa çıkacak. Eğer satın alacak olan arkadaşlar varsa beraber oynayabiliriz. GTA Online oldukça keyifli, Youtube üzerinden takip ediyorsanız ne demek istediğimi tahmin edersiniz.

    Mesela bu elemanlar aşmış, gülmekten izleyemiyorum bazen.

    http://www.youtube.com/watch?v=g3tYwb4TE5A


    Konu altından Steam ID'lerini paylaşırsanız, kaynaşalım.

    SteamID: meowos
  • 03-01-2015, 17:27:28
    #2
    steam ıd:genebuy bende çıkar çıkmaz alacağım gta 5i bekliyorum.
  • 03-01-2015, 17:28:32
    #3
    140 lira diyolar fiyatı doğrumu
  • 03-01-2015, 17:29:11
    #4
    Adamlar resmen oyunu yaşıyor ya
  • 03-01-2015, 17:30:55
    #5
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    140 lira diyolar fiyatı doğrumu
    140sa havada karada satılır diye düşünüyorum tahminim 190-200+ olur ama bakalım
  • 03-01-2015, 17:42:03
    #6
    Steam kullanıcı adım: sitim
  • 03-01-2015, 22:43:05
    #7
    enpara 2015'de de %50sini geri ödüyor, cüzdana 50 lira atın 25ini şubatta geri alırsınız biraz daha beklerim derseniz şubatta da 50 atar 25 daha alırsınız ani şubatta alırsanız 50 lira daha ucuza getirebilirsiniz. ufak bi not olarak buraya da ekleyelim
  • 04-01-2015, 00:53:01
    #8
    genebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    steam ıd:genebuy bende çıkar çıkmaz alacağım gta 5i bekliyorum.
    Ekliyorum.
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    140 lira diyolar fiyatı doğrumu
    Sanmıyorum. Instant-Gaming sitesinde ön siparişte 105 liraya satılıyor. Steam fiyatına göre oradan da alınabilir.
    http://www.instant-gaming.com/en/186...y-one-edition/
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Steam kullanıcı adım: sitim
    Ekliyorum.
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enpara 2015'de de %50sini geri ödüyor, cüzdana 50 lira atın 25ini şubatta geri alırsınız biraz daha beklerim derseniz şubatta da 50 atar 25 daha alırsınız ani şubatta alırsanız 50 lira daha ucuza getirebilirsiniz. ufak bi not olarak buraya da ekleyelim
    Bilmeyenler için faydalı, eyvallah.
  • 04-01-2015, 11:18:04
    #9
    Ben hazırım oyunuda aldım.
    Nick:Cretini