Bildiğiniz üzere (yine bir ertelenme olmaz ise) 27 Ocak tarihinde GTA V satışa çıkacak. Eğer satın alacak olan arkadaşlar varsa beraber oynayabiliriz. GTA Online oldukça keyifli, Youtube üzerinden takip ediyorsanız ne demek istediğimi tahmin edersiniz.

Mesela bu elemanlar aşmış, gülmekten izleyemiyorum bazen.

http://www.youtube.com/watch?v=g3tYwb4TE5A


Konu altından Steam ID'lerini paylaşırsanız, kaynaşalım.

SteamID: meowos