• 30-12-2014, 21:05:50
    #1
    Hayvanları sokakta yaşayan hayvanları unutmayalım.Sıcacık evimizde karnımız tok keyfimiz yerinde r10da dolasıp dısardanda kar yağısını seyrediyoruz. ama soğukta yaşayan hayvanlar için kötü durum.Marketlerden alacagınız 1 tl makarnayı sıcak suyu atıp pişirdiginizde kapınızın önüne koydugunuzda 5-10 hayvanın karnı doyacaktır.Özellikle kuşlar kanatları donuyor evi alıp misafir edin ertesi gün bırakın.Bizim burada orman var dolasıyorum günde 2-3 defa hasta olan kuş varsa evimde misafir ediyorum .









  • 30-12-2014, 21:37:27
    #2
    Konuyu üste taşıyalım belki bir kaç arkadaş görürde daha duyarlı davranır.
  • 30-12-2014, 21:43:14
    #3
    SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu üste taşıyalım belki bir kaç arkadaş görürde daha duyarlı davranır.
    Hayvan resimi gördümü sekmeyi ctrl w yapan çok insan var.

    http://webtv.hurriyet.com.tr/haber/y...adelesi_103342
  • 30-12-2014, 22:13:27
    #4
    Geçen gece saat 3 gibi hava almak için pencereyi açtım, uzaklardan beni gören bir kedi hızlıca bana doğru koşmaya başladı.Düşünün artık ne kadar aç kalmış.Sucuk verdim ne güzel de yedi afiyet olsun Sokak hayvanlarına su ve yemek vermek, soğukta kalmamaları içi birşeyler yapmak zor şeyler değil arkadaşlar.
  • 30-12-2014, 22:29:41
    #5
    Kapıya artık yemek bile koysanız emin olun sebze bile olsa yiyen var arkadaşlar..
    Çöpe atmak yerine kapıya koyalım lütfen..