Geçen gece saat 3 gibi hava almak için pencereyi açtım, uzaklardan beni gören bir kedi hızlıca bana doğru koşmaya başladı.Düşünün artık ne kadar aç kalmış.Sucuk verdim ne güzel de yedi afiyet olsun Sokak hayvanlarına su ve yemek vermek, soğukta kalmamaları içi birşeyler yapmak zor şeyler değil arkadaşlar.