İyi ki web site işlerine bulaşmışım .
13
●1.023
- 14-12-2014, 19:14:43Tabi kötü yönleri varda, iyi yönleri bana göre daha çok .Furkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2014, 21:44:54Şuanda 16 yaşındayım 11. Sınıfa gidiyorum seneye sınava gireceğim eğer güzel bir bölüm kazanamazsam 2. Kez şansımı denemeyip bir hosting veya bilişim firmasında işe girmeyi düşünüyorum fazlasında gözüm yok çok bilgi biriktirdim web sayesinde.
- 15-12-2014, 09:45:56bende öyleydim kardeşim. bundan 6 yıl önce çok kapalı bir insandım. öyle geziniyorum googlede falan birazda hevesliyim tabi, tr.gg siteler var duymuşsunuzdur
o blog siteleri ile başladım zaman geçti birisi domain teklifi verdi ama domain kendi panelinde hostu sağlıycam dedi sende kullan dedi
bende o adamın sayesinde başladım. sonra herşeyi öğrendim. iyikide öğrendim..