Şuanda 16 yaşındayım 11. Sınıfa gidiyorum seneye sınava gireceğim eğer güzel bir bölüm kazanamazsam 2. Kez şansımı denemeyip bir hosting veya bilişim firmasında işe girmeyi düşünüyorum fazlasında gözüm yok çok bilgi biriktirdim web sayesinde.