Konu
İyi ki web site işlerine bulaşmışım .
14-12-2014, 21:44:54
#13
black_scorpion
Şuanda 16 yaşındayım 11. Sınıfa gidiyorum seneye sınava gireceğim eğer güzel bir bölüm kazanamazsam 2. Kez şansımı denemeyip bir hosting veya bilişim firmasında işe girmeyi düşünüyorum fazlasında gözüm yok çok bilgi biriktirdim web sayesinde.