2 Ayakkabı arasında kaldım Size danışıyorum :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 Ayakkabı arasında kaldım Size danışıyorum :(
15
●
941
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2 Ayakkabı arasında kaldım Size danışıyorum :(
1
2
12-12-2014, 15:03:11
#1
Takva
Arkadaşlar merhaba. Spor salonunda giymek için bu 2 ayakkabıdan hangisini alayım fikirlerinizi
Nike Air max tailwind6
Nike Air max tr
12-12-2014, 15:12:09
#2
BurakH
Lacivert olanı hoşuma gitti, giydiğin eşofmanın şortun rengine göre seçmen daha iyi olur.
12-12-2014, 15:18:38
#3
Tiguan
Lacivert olan çok şık hocam.
12-12-2014, 15:48:43
#4
Takva
BurakH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lacivert olanı hoşuma gitti, giydiğin eşofmanın şortun rengine göre seçmen daha iyi olur.
Tiguan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lacivert olan çok şık hocam.
Sipariş verdim hocam. Siyah giyiyorum şort
13-12-2014, 00:56:03
#5
mechulkalan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu ayakkabılar çocukların giydiği lambalı ayakkabılara benziyor.
13-12-2014, 12:32:20
#6
Takva
mechulkalan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu ayakkabılar çocukların giydiği lambalı ayakkabılara benziyor.
:d :d :d
13-12-2014, 14:09:55
#7
ByTeksz
Her zaman Tercihim beyazdir bence beyaz daha sik duruyor.
13-12-2014, 15:23:18
#8
Takva
ByTeksz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her zaman Tercihim beyazdir bence beyaz daha sik duruyor.
hocam çok kararsız kaldım 2si arasında
bakalım gelecek inşallah. eğer beğenmezsem beyaz ile değiştirebilirim ya
13-12-2014, 18:01:05
#9
ForJustice
Takva adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam çok kararsız kaldım 2si arasında
bakalım gelecek inşallah. eğer beğenmezsem beyaz ile değiştirebilirim ya
Bence hiç değiştirme lacivert çok daha iyi duruyor beyaz hiç hoş değil
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler