Konu
2 Ayakkabı arasında kaldım Size danışıyorum :(
13-12-2014, 15:23:18
#8
Takva
ByTeksz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her zaman Tercihim beyazdir bence beyaz daha sik duruyor.
hocam çok kararsız kaldım 2si arasında
bakalım gelecek inşallah. eğer beğenmezsem beyaz ile değiştirebilirim ya