• 06-12-2014, 12:55:02
    #19
    Gold üye
    pm atarmısınız face adresini
  • 06-12-2014, 12:58:24
    #20
    metropol kızlarının önemli bir bölümü inanç yönünden boşluk içinde dolayısıyla iki süslü lafa kapılıp gidiyorlar. mevlana şems yerler gökler biraz da geniş bir inanç sistemi olursa ooooo tam işte. halbu ki, bunların peşlerinden giden gerizekalılar bilmiyorlar ki sevgi gerçek manada dilde değil gönülde yaşanır.sevgi adamlık ister laf değil. ben onun hayatını değiştirmesi için gece gündüz çalışarak aylık 30 40 bin'i kazanacak duruma geldim. ben bu kadar parayı ne yapayım işte mağrur olmasın hayatta kendisini geliştirsin diye. yazık verilen emeklere birde ona üzülüyorum. çok yazık.

    kalemsilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dini boyle imansizlarin eline birakmamak gerek. Bana gonder adresini

    GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 06-12-2014, 13:02:00
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rezil herif ya tipe bak
  • 06-12-2014, 13:05:31
    #22
    Üyeliği durduruldu
    pm atar mısın
  • 06-12-2014, 13:06:23
    #23
    Isim soyisim şeklinde blogspot açın yazın bunları hocam. Cezası var mı bilmiyorum
  • 06-12-2014, 13:08:00
    #24
    Şu müşriğin profilini bir de ben görebilir miyim?!
  • 06-12-2014, 13:10:46
    #25
    Biz Allah'a karşı değiliz, Allah'ın adına İnsanları sömürenlere karşıyız. Ne güzel söz.
  • 06-12-2014, 13:12:04
    #26
    Hocanın facebook adresini mesaj atar mısınız.
    • arif83
    arif83 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-12-2014, 13:15:33
    #27
    Bu tarz insanların dini bu yönde kullanması, böyle şeyler yapması en büyük günâhkarlıktır. Elhamdülillah Müslümanım ancak müslüman olmasam ve bu tarz davranışları sürekli görsem galiba ben de şüpheyle yaklaşırdım. Ayrıca kız arkadaşınız için üzülmeye dahi değmez. Verdikleriniz önemli bile değil, başınızın gözünüzün sadakası olur. Duygusal anlamda ise hiç kötü hissetmeyin bence, zaten değmez.

    Bu karaktersiz insanı ben de görebilir miyim?