Bu tarz insanların dini bu yönde kullanması, böyle şeyler yapması en büyük günâhkarlıktır. Elhamdülillah Müslümanım ancak müslüman olmasam ve bu tarz davranışları sürekli görsem galiba ben de şüpheyle yaklaşırdım. Ayrıca kız arkadaşınız için üzülmeye dahi değmez. Verdikleriniz önemli bile değil, başınızın gözünüzün sadakası olur. Duygusal anlamda ise hiç kötü hissetmeyin bence, zaten değmez.
Bu karaktersiz insanı ben de görebilir miyim?