• 17-11-2014, 15:13:39
    #1
    İyi günler beyler. Ankarada yaklaşık 4 ay önce arabamı servise bıraktı motor yapılması için. Servis arabayı motor rektefiyecisine gönderdi. Araba 3 ay serviste durdu, 3 ay sonra aldık. 7 bin tl ödeme yaptık hepsi kart ve banka yolu ile belgeler mevcut. Arabayı aldık araba olmamıştı, teklemeler vs vardı, garantisi var getirin dediler. Götürdük servise bıraktım ordan da çalışan personel rektefiyeciye götürdük herneyse yapıldı araba 20 gün sonra şimdi 2000ekstra ücret istiyorlar. Bizde vermiyoruz, başka yapılan işlem için onay vs almadılar, ve daha önce çalışan sorunlar çalışmıyordu yapıldı deniliyor ve parayı almadan bırakmıyorlar. Bir tanıdık avukat ise arabayı rehin tutamazlar 155 i arayın çeksin dedi. Var mı bilgisi olan.

    Ben arabayı girer başka şekilde de alırım ama avukat sakın diyor.
  • 17-11-2014, 15:47:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi günler beyler. Ankarada yaklaşık 4 ay önce arabamı servise bıraktı motor yapılması için. Servis arabayı motor rektefiyecisine gönderdi. Araba 3 ay serviste durdu, 3 ay sonra aldık. 7 bin tl ödeme yaptık hepsi kart ve banka yolu ile belgeler mevcut. Arabayı aldık araba olmamıştı, teklemeler vs vardı, garantisi var getirin dediler. Götürdük servise bıraktım ordan da çalışan personel rektefiyeciye götürdük herneyse yapıldı araba 20 gün sonra şimdi 2000ekstra ücret istiyorlar. Bizde vermiyoruz, başka yapılan işlem için onay vs almadılar, ve daha önce çalışan sorunlar çalışmıyordu yapıldı deniliyor ve parayı almadan bırakmıyorlar. Bir tanıdık avukat ise arabayı rehin tutamazlar 155 i arayın çeksin dedi. Var mı bilgisi olan.

    Ben arabayı girer başka şekilde de alırım ama avukat sakın diyor.
    avukat demiş diyeceğini , polisi ara, çektir arabanı.

    eğer onlar haklıysa giderler paramı vermedi diye seni şikayet ederler.
  • 18-11-2014, 04:09:08
    #3
    bu tamirciler hep mi böyle acaba. çok yakın arkadaşımın da başına defalarca geldi. bu fırsatçılıktan başka bir şey değil. bir şeyi yapmışsın daha doğrusu yapamamışsın eline yüzüne bulaştırmışsın. ona rağmen paranı almışsın. sonra o yapamadığın iş için bir daha para istiyorsun. üstelik garantisi var dediğin halde bunu yapıyorsun. polise söyle ama polis dönüp dolaşıp esnafı haklı çıkartır. yinede bir şansını dene derim.
  • 18-11-2014, 10:54:18
    #4
    Ben gider orda kırar alırım ama avukat mesken basmaya girer kesinlikle yapma haklıyken haksız duruma düşersin dedi. Mecburen hukuki yoldan alacağız.
  • 18-11-2014, 11:30:43
    #5
    her şeyi geçtim 3 ay arabada ne rektefiyesi yapmışlar acaba
  • 18-11-2014, 12:20:00
    #6
    İyi de avukat doğru söylemiş. Bu söylediklerinize bakarsak herhangi bir ücret talep etme hakları yok, direk polise söyleyin aracım rehin diye istiyorlarsa mahkemeye versinler
  • 18-11-2014, 12:47:58
    #7
    3 ayda 30 arbaa rektefe edilirdi.
  • 18-11-2014, 13:29:07
    #8
    Arabanın giriş çıkış tarihleri belli. Herhangi hiçbir kağıda da imza atmadım. Arabayı aldıktan sonra ayrıca mahkemeye vereceğim. Mke'de bilirkişi çağırıp incelesinler arabayıda. O verdiğim 7 binide bırakmam bu saatten sonra.