bu tamirciler hep mi böyle acaba. çok yakın arkadaşımın da başına defalarca geldi. bu fırsatçılıktan başka bir şey değil. bir şeyi yapmışsın daha doğrusu yapamamışsın eline yüzüne bulaştırmışsın. ona rağmen paranı almışsın. sonra o yapamadığın iş için bir daha para istiyorsun. üstelik garantisi var dediğin halde bunu yapıyorsun. polise söyle ama polis dönüp dolaşıp esnafı haklı çıkartır. yinede bir şansını dene derim.